English

Graag wil ik je van harte welkom heten op mijn website. Mijn naam is Gerard en hopelijk kan ik je hier wat meer vertellen over mezelf.

Ik ben geboren en getogen in Limburg en woon in het prachtige Valkenburg, Zuid-Limburg samen met mijn vrouw en onze hond. Ik ben 41 jaar oud.

In mijn werk ben ik een team player en draag ik zorg voor mijn eigen taken. Ik ondersteun en help mijn teamleden bij hun werkzaamheden, zodat we samen tot een goed resultaat komen. Het motto “samen uit, samen thuis” is voor mij absoluut van toepassing. Daarnaast fungeer ik regelmatig als vraagbaak voor veelal complexere stories en opdrachten, ook voor collega’s buiten het team.

Wordcloud

Met mijn analytisch vermogen kan ik problemen en issues onderzoeken en tot de juiste oplossing komen. Hierbij staat kwaliteit altijd voorop, maar houd ik ook rekening met de wensen van de klant. Toegepaste oplossingen probeer ik altijd generiek te maken, zodat deze in de toekomst hergebruikt kunnen worden. Mijn kwaliteiten liggen hierbij vooral op technisch vlak. Ik beschik over HBO werk- en denkniveau.

In mijn vrije tijd ga ik graag wandelen met de hond door het Limburgse landschap. Ik houd van lekker eten, zelf koken en bakken of uit eten gaan. Daarnaast speel ik graag spellen, zowel online op de computer, als offline in de vorm van gezelschapsspellen. In het weekend ben ik graag een avond gezellig samen met vrienden onder het genot van een hapje en een drankje.

Wordcloud
Juni 2023
Senior ServiceNow Technisch Consultant
In opdracht van klanten werk ik als Senior ServiceNow Technisch Consultant aan hun wensen en eisen en implementeer deze in ServiceNow. Hiervoor haal ik de juiste informatie op bij diverse afdelingen en personen, onderzoek wat de beste oplossing is en leg deze gegevens vast in stories. De opdrachten gaan over meerdere modules, zoals HR, CSM, ITSM, Service Portal, ITOM, etc.
April 2022
Technisch Consultant
Als Technisch Consultant voor 4Industry, een door Plat4mation ontwikkeld pakket voor industriële bedrijven, heb ik de implementaties begeleid en aanpassingen gedaan naar wensen van de klanten. Daarnaast ben ik als Technisch Consultant ServiceNow werkzaam geweest in (DevOps) teams bij klanten om te ondersteunen bij de dagelijkse werkzaamheden en op basis van stories verder te ontwikkelen aan het platform.
Januari 2019
Technisch Consultant
Mijn werkzaamheden als Technisch Consultant ServiceNow heb ik voortgezet waarbij ik op projectbasis in een team (her)implementaties bij klanten heb uitgevoerd. Ook ditmaal betrof het meerdere modules, zoals ITSM, CSM, HR, Service Portal, etc. Daarnaast heb ik diverse onderzoeken bij klanten gedaan betreffende Event Management, automatisering van processen, etc. Als developer heb ik gewerkt aan een platform welke klanten helpt in de transformatie naar DevOps.
April 2016
Technisch Consultant
Als Technisch Consultant ServiceNow heb ik (her)implementaties gedaan bij klanten. Hierbij ging het om diverse modules, zoals ITSM, CSM, HR, Service Portal, etc. Deze projecten werden als team uitgevoerd. Daarnaast heb ik ook zelfstandig kleinere opdrachten bij klanten gedaan, zoals onderzoek naar Event Management, inrichten van Performance Analytics, automatiseren van diverse processen, begeleiden en uitvoeren van upgrades, etc.
Juli 2015
Applicatiebeheerder
Naast het maken van diverse rapportages op verzoek van verscheidene teams bij pensioenbeheer, ben ik ook bezig geweest met het ontwikkelen van custom applicaties. Deze applicaties werden door enkele teams ter ondersteuning gebruikt, daar waar de standaard software te weinig mogelijkheden bood. Deze applicaties werden ontwikkeld in Microsoft Access.
Januari 2012
Functioneel Applicatie Beheerder
De custom applicatie voor deze volmacht zorgverzekeraar was ontwikkeld door een externe partij, maar ondersteuning werd verleend bij het team Functioneel Applicatie Beheer. Taak was dan ook om de dagelijkse werkzaamheden bij de andere teams te ondersteunen, de schakel te zijn tussen eindgebruiker en de ontwikkelaar en nieuwe releases in goede banen te leiden. Daarnaast heb ik diverse dagelijkse taken en werkzaamheden geautomatiseerd, zodat er meer tijd en aandacht was voor openstaande vragen en verzoeken. Hiervoor heb ik procedures geschreven in PL/SQL in de Oracle database.
April 2009
Helpdesk Analist
Begonnen op de servicedesk in een klantenteam voor een grote Nederlandse bank. Later doorgestroomd naar het tooling team waar ik support bood aan de andere klantenteams op het gebied van (ip) telefonie, dashboards & reporting en automatisering. Hierbij was mijn vorige team de belangrijkste “klant”, gezien mijn ervaring en kennis van de werkzaamheden, werkwijze en inrichting.
Nederlands
Engels
Duits
HTML
CSS / SCSS
JavaScript
NodeJS
PHP
SQL
Windows
Ubuntu Linux Server
ServiceNow Certified System Administrator
ServiceNow Certified Implementation Specialist
Certified Scrum Master

Om contact met me op te nemen kun je onderstaande formulier invullen. Je bericht wordt dan per e-mail naar mij gestuurd en ik zal deze zo spoedig mogelijk beantwoorden.