English

WhiteBrick is een bedrijf dat een HR-ervaring middels ServiceNow wil creëren die mensen inspireert en creatiever en productiever maakt.

Ze zijn gevestigd in Dordrecht en Heerlen en hebben ongeveer 10 medewerkers die werken voor diverse klanten binnen Europa.

Daarnaast voeren zij ook het merk EarlyBrick van waaruit projecten op diverse andere modules van ServiceNow worden uitgevoerd.

Enkele klanten waarvoor ik projecten heb uitgevoerd.

Logo Sure
Logo ING
Logo Odido

Enkele projecten die ik heb uitgevoerd.

Integratie bij Odido

De Inventory Hub levert gegevens aan m.b.t. netwerk elementen en ip adressen. Automatisch worden deze gegevens geëxporteerd en klaargezet, zodat deze in ServiceNow gebruikt kunnen worden.
Om de gegevens in ServiceNow te krijgen heb ik de juiste data sources, import sets en transform maps aangemaakt. Om de juiste business logic toe te passen, zoals voorwaarden wanneer een record geïmporteerd mag worden, koppelingen met andere CI's, ophalen gegevens van services, etc, heb ik diverse scripts geschreven die dit correct uitvoeren.

Daarnaast ben ik ook bezig geweest met andere stories die waren toegewezen aan het dev team, voornamelijk voor ITSM en Service Portal. Dit waren vooral verbeteringen op de bestaande instance, wensen vanuit de business en het onderzoeken en oplossen van issues.

HR bij ING

Voor het project Global HR ben ik aan de slag gegaan met de backlog voor ING Germany. Het was mijn verantwoordelijkheid om de stories uit te voeren, in overleg met de medewerkers van HR Germany. Het ging hierbij om het opzetten van Record Producers, inrichten van HR Services en opstellen van de juiste Flows in Flow Designer. Daarnaast heb ik ook gewerkt aan andere stories voor diverse HR afdelingen wereldwijd, variërend van aanmaken of wijzigen van Virtual Agent Topics, aanpassen van Flows, aanpassingen doorvoeren in Widgets op de Portal, etc.

Service Delivery Provisioning App bij Sure

Voor het vastleggen van Service Delivery Provisioning heb ik een custom app gemaakt waarbij vertegenwoordigers via de portal een order kunnen vastleggen. Hierbij kunnen zowel nieuwe diensten, wijzigingen of het stopzetten van diensten worden geregistreerd.

De gegevens worden opgeslagen en via een flow in Flow Designer wordt het juiste proces gevolgd waarbij taken automatisch worden aangemaakt, verzocht wordt om goedkeuring van de juiste groepen en personen en automatisch koppelingen worden vastgelegd m.b.t. geleverde diensten.